ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
ΜΕΛΕΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-πλην πηγών
ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΑ, ΣΗΜΕΙΩΝΩ, ΟΡΓΑΝΩΝΩ, ΣΥΝΔΕΩ,ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ!!!
1 Υπογραμμίζω τις λέξεις-κλειδιά, με έμφαση τους ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ
ΟΡΟΥΣ.
2. Προσπαθώ να
δημιουργώ δικούς μου ΠΛΑΓΙΟΤΙΤΛΟΥΣ για κάθε παράγραφο.
3. Παράλληλα με το
σχολικό βιβλίο, μελετώ τα ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ που μου δίνει ο καθηγητής μου.
4. Υπογραμμίζω και
γράφω χωριστά, ανά κεφάλαιο, τις ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ και τις ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Το ίδιο κάνω και στα ΠΡΟΣΩΠΑ.
5. Δίνω έμφαση στη ΔΟΜΗ
κάθε κεφαλαίου> οικονομία, πολιτική, πολιτισμός κ.ά.
6. Δίνω έμφαση στις αλλαγές
(βελτίωση, επιδείνωση> εξέλιξη), τις συγκρούσεις- αντιθέσεις, τις ομοιότητες,
τα πρόσωπα, τα αίτια, τις συνέπειες. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ
ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
7. Επαναλαμβάνω τη
μελέτη ανά κεφάλαιο ατομικά ή με κάποιο πρόσωπο.
8. Λύνω συχνά ΤΕΣΤ με
διάφορους τύπους ερωτήσεων> αντιστοίχιση, σωστό- λάθος, ερμηνεία όρων,
συμπλήρωση κενών κ.ά. Τέτοια θέματα θα βρω στη συνέχεια στα σχολικά
διαγωνίσματα, στις τελικές εξετάσεις και στην τράπεζα θεμάτων.
9. Αξιοποιώ τους
αξιόπιστους εκπαιδευτικούς ιστότοπους που μου προτείνει ο καθηγητής μου,
πάντα με μικρές επιφυλάξεις.
10. Μελετώ και αξιοποιώ
τον ΟΔΗΓΟ ΠΗΓΩΝ.
«Λαοί που δε γνωρίζουν το παρελθόν είναι λαοί δίχως μέλλον»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου