Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-πλην πηγών

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-πλην πηγών
ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΑ, ΣΗΜΕΙΩΝΩ, ΟΡΓΑΝΩΝΩ, ΣΥΝΔΕΩ,ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ!!!

1 Υπογραμμίζω τις λέξεις-κλειδιά, με έμφαση τους ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ.
2. Προσπαθώ να δημιουργώ δικούς μου ΠΛΑΓΙΟΤΙΤΛΟΥΣ για κάθε παράγραφο.
3. Παράλληλα με το σχολικό βιβλίο, μελετώ τα ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ που μου δίνει ο καθηγητής μου.
4. Υπογραμμίζω και γράφω χωριστά, ανά κεφάλαιο, τις ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ και τις ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΕΣ. Το ίδιο κάνω και στα ΠΡΟΣΩΠΑ.
5. Δίνω έμφαση στη ΔΟΜΗ κάθε κεφαλαίου> οικονομία, πολιτική, πολιτισμός κ.ά.
6. Δίνω έμφαση στις αλλαγές (βελτίωση, επιδείνωση> εξέλιξη), τις συγκρούσεις- αντιθέσεις, τις ομοιότητες, τα πρόσωπα, τα αίτια, τις συνέπειες. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
7. Επαναλαμβάνω τη μελέτη ανά κεφάλαιο ατομικά ή με κάποιο πρόσωπο.
8. Λύνω συχνά ΤΕΣΤ με διάφορους τύπους ερωτήσεων> αντιστοίχιση, σωστό- λάθος, ερμηνεία όρων, συμπλήρωση κενών κ.ά. Τέτοια θέματα θα βρω στη συνέχεια στα σχολικά διαγωνίσματα, στις τελικές εξετάσεις και στην τράπεζα θεμάτων.
9. Αξιοποιώ τους αξιόπιστους εκπαιδευτικούς ιστότοπους που μου προτείνει ο καθηγητής μου, πάντα με μικρές επιφυλάξεις.
10. Μελετώ και αξιοποιώ τον ΟΔΗΓΟ ΠΗΓΩΝ.

«Λαοί που δε γνωρίζουν το παρελθόν είναι λαοί δίχως μέλλον»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου